فیلم آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان

  • چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴
  • بازدید ۴۳۷ نفر
  • 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (20 امتیاز از 6 رای)
    Loading...

تصویر video-amozesh-apple-id_12333 فیلم آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان

فیلم آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان

در این پست فیلم آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان را برای کاربرانی آماده کرده ایم که از محصولات اپل استفاده می کنند.

چگونگی ساخت اکانت اپل آیدی Apple ID از مشکلات اصلی افرادی است که از محصولات شرکت اپل استفاده می کنند. بدون داشتن اپل آیدی Apple ID ، شما قادر به مراجعه به فروشگاه یا App Store نخواهید شد تا برای گوشی ، تبلت و یا لپ ‌تاپ خود، بازی و برنامه تهیه کنید، پس مجبور هستید که از فروشندگان با هزینه بسیاری خرید کنید! پس در ادامه با فیلم آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان با ما همراه باشید.

ابتدا آخرین نسخه از برنامه iTunes را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و از منوی سمت چپ، گزینه ی iTunes Store را انتخاب نمائید. به پایین صفحه آمده و بر روی گزینه ی Change Country کلیلک کرده و United States را انتخاب نمائید تا کشور شما به ایالات متحده تغییر کند.

از نوار بالایی، بر روی App Store کلیک کرده و سپس از پنجره باز شده، گزینه ی Great Free iPhone App را انتخاب کنید. منتظر بمانید تا پنجره ی مربوط به ساخت اپل آی دی Apple ID باز شود و سپس بر روی گزینه ی Create Apple ID کلیک کنید. اکنون گزینه Continue را انتخاب کنید تا وارد صفحه ی Terms and Conditions شوید. تیک تائید این صفحه را زده و سپس بر روی گزینه ی Ageree کلیک نمائید.

ایمیل و پسورد مورد نظر خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که پسورد شما باید حداعقل ۸ کاراکتر داشته و شامل حداعقل یک عدد، یک حرف انگلیسی بزرگ و یک حرف انگلیسی کوچک باشد.

سه سوال امنیتی را به دلخواه انتخاب نمونه و برای هر کدام یم پاسخ تعیین نمائید و در پایان نیز یک ایمیل ثانویه برای مواقعی که پاسخ به این سوالات را فراموش کردید، وارد نمائید. در نهایت تاریخ تولد خود را مشخص کرده و بر روی گزینه Continue کلیک کنید. در قسمت Payment Type بر روی گزینه None کلیک نمائید و سپس …

توضیحات بیشتر در فیلم آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان ، آمده است.

منبع: رسانه تصویری دیجی کالا


مشاهده ویدئو در این باره

خوشحال خواهیم شد اگر نظر خودتون رو درباره این مطلب ثبت کنید

خطا!دکمه ریفریش را بزنید
  1. تصویر آواتار کاربر 0
    پدرام دوشنبه , 10 خرداد

    سلام دستتون درد نکنه که این آموزش هارو تو سایتتون واسه استفاده میزارین .

لیســــــــت پــــــــروژه های انتشــــــــار نشده ( 22 موضوع )

مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
مشاهده لیست کامل
socket programing آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ اینترنت اشیا بازی تحت شبکه بازی تحت شبکه به زبان سی شارپ برنامه تحت شبکه با سی شارپ برنامه نویسی ترجمه مقاله ترجمه مقاله شبکه دانلود رایگان پروژه های دانشجویی دانلود سورس برنامه دانلود سورس رایگان دانلود نرم افزار دانلود پروژه دانشجویی دانلود پروژه رایگان دانلود پروژه های دانشجویی دانلود کتاب دانلود کتاب آموزشی دانلود کتاب اموزشی سورس رایگان سورس کد بازی تحت شبکه سورس کد بازی تحت شبکه با C# سورس کد بازی تحت شبکه چند نفره سوکت پروگرمین شبکه SDN شبیه سازی با نرم افزار R نحوه نوشتن برنامه تحت شبکه نرم افزار Rstudio پروژه arena پروژه matlab پروژه ns2 پروژه opnet پروژه ارنا پروژه سیمولینک matlab پروژه شبکه عصبی پروژه مهندسی صنایع پروژه مهندسی صنایع با ارنا پروژه های آماده با OpenGL پروژه های آماده با OpenGL در سی پلاس پلاس پروژه های آماده با ارنا پروژه های آماده برای درس گرافیک کامپیوتری پروژه هوش مصنوعی پروژه پردازش تصویر matlab پروژه پردازش سیگنال matlab