ترجمه مقاله انتشار اطلاعات ایمنی در VANET با IEEE 802.11p و LTE مبتنی بر خوشه بندی چند هاپی
ترجمه مقاله Multi-Hop Cluster based IEEE 802.11p and LTE Hybrid Architecture for VANET Safety Message Dissemination
در این پست ترجمه مقاله انتشار اطلاعات ایمنی در VANET با IEEE 802.11p و LTE مبتنی بر خوشه بندی را با عنوان Multi-Hop Cluster based IEEE 802.11p and LTE Hybrid Architecture for VANET Safety Message Dissemination آماده کرده ایم که در ادامه می توانید چکیده فارسی این مقاله را مطالعه نمائید. مقاله اصلی نیز به صورت رایگان قابل دانلود می باشد.
چکیده ترجمه مقاله انتشار اطلاعات ایمنی در VANET با IEEE 802.11p و LTE مبتنی بر خوشه بندی: چندین مطالعه بر روی روش های ارتباطی شبکه VANET بر مبنای IEEE 802.11 متمرکز شده اند که استانداردی برای دستیابی بی سیم در اطراف وسایل نقلیه (WAVE) را شکل می دهد. در شبکه هایی که فقط IEEE 802.11p به کار گرفته می شود، طوفان پخش داده و مشکلات قطع شدگی شبکه در تراکم خودرویی زیاد و کم به ترتیب باعث کاهش تأخیر و نسبت تحویل انتشار پیام ایمن می شود. اخیرا استفاده از فناوری های تلفن همراه، به دلیل هم پوشانی و عرض کم محدوده ارتباطی، به عنوان یک جایگزین برای شبکه های VANET مبتنی بر IEEE 802.11 بررسی شده است. با این حال ارتباطات VANET مبتنی بر شبکه سلولی محض، به دلیل هزینه بالای ارتباطات بین خودروها و ایستگاه مبنا امکان پذیر نیست، همچنین شمار زیاد اتفاقات غیر مترقبه در ایستگاه مبنا به خاطر سرعت بالای وسایل نقلیه قابل ملاحظه است.
عنوان دقیق این مقاله انتشار اطلاعات ایمنی در VANET با معماری ترکیبی IEEE 802.11p و LTE مبتنی بر خوشه بندی چند هاپی می باشد. توضیحات بیشتر و دانلود رایگان مقاله اصلی در ادامه مطلب.
هدف این مقاله ارائه یک معماری ترکیبی، به نام VMaSC-LTE است که ترکیب IEEE 802.11p مبتنی بر خوشه بندی چند هاپی و سیستم تلفن همراه نسل چهارم، تحول طولانی مدت (LTE) می باشد که به منظور دستیابی به نسبت بالای تحویل بسته اطلاعات و کاهش تأخیر می باشد؛ در ضمن اینکه استفاده از معماری تلفن همراه در حداقل سطح حفظ شود. در VMaSC-LTE، خودروها بر مبنای یک مدل جدید که VMaSC نامیده می شود، خوشه بندی می شوند: الگوریتم چند هاپی وسایل نقلیه برای خوشه بندی پایدار.
ویژگی های VMaSC عبارتند از:
انتخاب سرخوشه با استفاده از معیار سرعت نسبی که به صورت میانگین سرعت نسبی نسبت به خودروهای مجاور محاسبه می شود، ارتباط خوشه با حداقل سربار با معرفی ارتباط مستقیم به همسایه ای که پیش از این یک سر خوشه یا یک عضو آن بوده به جای اتصال به سرخوشه در هاپ های چندتایی، انتشار اطلاعات اعضای خوشه در بسته های دوره ای سلام (HELLO)، خوشه بندی واکنشی برای حفظ ساختار خوشه بدون مصرف بی رویه منابع شبکه و اندازه مؤثر و تبادل اطلاعات بر مبنای مکانیزم ادغام هاپ محصور شده در خوشه در میان سر هر خوشه.
این ویژگی ها تعداد سر خوشه ها را کاهش می دهد ضمن اینکه افزایش ثبات آنها استفاده از معماری تلفن همراه را به حداقل می رساند. بر طبق توپولوژی خوشه بندی، سرهای انتخاب شده خوشه ها، به عنوان گره های رابط دوگانه به عنوان واسط IEEE 802.11p و LTE برای اتصال VANET به شبکه LTE، عمل می کند.
با استفاده از معیارهای کلیدی مختلف شامل نسبت دریافت بسته اطلاعات، تأخیر، کنترل سربار و ثبات خوشه بندی، عملکرد معماری پیشنهادی را در مقایسه با معماری های ترکیبی پیشنهادی قبلی و مکانیزم های مسیریابی جایگزین شامل سیل آسا و مسیریابی مبتنی بر خوشه بندی از طریق شبیه سازهای گسترده در NS3 با خودروی متحرک ورودی از شبیه سازی تحرک شهری (SUMO) نشان می دهیم.
معماری پیشنهادی همچنین امکان دستیابی به اعتبار مورد نیاز بالاتر کاربرد معین با نسبت دریافت بسته اطلاعات در هزینه بالاتر LTE با استفاده از اندازه گیری تعداد سرهای خوشه در شبکه فراهم می کند.
توضیحات بیشتر را با دریافت فایل ورد ترجمه مقاله انتشار اطلاعات ایمنی در VANET با IEEE 802.11p و LTE مبتنی بر خوشه بندی مطالعه نمائید.
سلام ببخشید من تو نصب ونت مشکل پیدا کردم می تونید کمکم کنید لطفا ؟
مشکلتون چیه لطفا دقیق و کامل همین قسمت توضیح بدید تا بررسی کنیم