مشخصات

زبان

بانک اطلاعاتی

فایل ها

توضیحات

۲۶ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF | مقاله اصلی آماده دانلود است

۳۹,۰۰۰ تـــــومان

مطالب مرتبط

بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید

تصویر translate-smart-parking_20269 بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید

 

ترجمه مقاله بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید

ترجمه مقاله Intelligent optimization to integrate a plug-in hybrid electric vehicle smart parking lot with renewable energy
resources and enhance grid characteristics

در این پست ترجمه مقاله بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید را برای شما هنرجویان عزیز آماده کردیم که علاوه بر چکیده و مقدمه می توانید خود مقاله را نیز به طور رایگان دانلود نمایید.

چکیده بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید:

کاربرد گسترده خودرو های برقی هیبرید پلاگین ها (PHEV) به عنوان بخشی مهم از شبکه های هوشمند نیازمند آن است که قیود مربوط به رانندگان و خود شبکه قدرت به طور همزمان برآورده شوند. ما در مقاله جاری به این دو چالش در حضور انرژی تجدید پذیر و بهینه سازی نرخ شارژ می پردازیم. ابتدا، اندازه و مکان بهینه نصب یک سیستم تولید پراکنده (DG) در یک شبکه با توجه به حداقل سازی تلفات توان و بهبود ولتاژ انجام می شود.

به دلیل مزایای آن، مکان بهینه بدست آمده به عنوان مکان بهینه برای ساخت یک PHEV در نظر گرفته می شود. برای ارضای اندازه بدست آمده برای DG یک سیستم انرژی تجدید پذیر هیبرید روی شبکه (HRES) انتخاب می شود. در گام بعدی بهینه سازیها، اندازه بهینه HRES اجرا می شود تا هزینه انرژی کمینه شده و بهترین تعداد متغییرهای تصمیم گیری، که تعداد اجزای سیستم است مشخص شود.

در نهایت، با توجه به عدم قطعیت تقاضا به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن زمانهای ورود و خروج خودروها، بهینه سازیهای نرخ شارژ وابسته به زمان خودرو ها بهینه سازیهای نرخ شارژ وابسته به زمان خودرو ها (PHEV ها) در فاصله زمانی 1 ساعته برای 24 ساعت از یک روز انجام می شوند.

توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید و دانلود رایگان مقاله اصلی لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مقدمه بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید:

با ظهور مدرنیته و صنعتی شدن، رشد سریع مصرف انرژی مبتنی بر هیدرو کربن ها به یکی از چالش های قابل توجه برای محیط زیست و زندگی انسانها تبدیل شده است. آلودگی هوا، گرمایش جهانی، تقلیل منابع فسیلی و انتشارات مضر پیشنهاد دهنده این مطلب هستند که نیاز است تا از انرژی تجدید پذیر استفاده شود تا به سمت توسعه پایدار، به خصوص در بخش انرژی محور پیش رویم.

 در سال 2012 تقریباً 27 % کل 33 % انتشار گازهای گلخانه ای دنیا به بخش حمل و نقل مربوط بوده است هزینه های آلودگی ناشی از حمل و نقل معمولی شامل هزینه های سلامت بوده ولی به آن محدود نمی شود، هزینه بازسازی جنگل های تخریب شده در اثر باران اسیدی، و هزینه های آثار تاریخی فرسایش یافته توسط باران اسیدی از دیگر هزینه ها هستند. لذا، توسعه حمل و نقل ایمن و تمیز و با راندمان بالا از مهمترین فعالیتهای تحقیق و توسعه در دهه های اخیر بوده است.

چکیده انگلیسی بهینه سازی پارکینگ هوشمند خودروی برقی هیبرید:

Widespread application of plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs) as an important part of smart grids requires drivers and power grid constraints to be satisfied simultaneously. We address these two challenges with the presence of renewable energy and charging rate optimization in the current paper. First optimal sizing and siting for installation of a distributed generation (DG) system is performed through the grid considering power loss minimization and voltage enhancement.

Due to its benefits, the obtained optimum site is considered as the optimum location for constructing a movie theater complex equipped with a PHEV parking lot. To satisfy the obtained size of DG, an on-grid hybrid renewable energy system (HRES) is chosen. In the next set of optimizations, optimal sizing of the HRES is performed to minimizet he energy cost and to find the best number of decision variables, which are the number of the system’s components.

Eventually, considering demand uncertainties due to the unpredictability of the arrival and departure times of the vehicles, time-dependent charging rate optimizations of the PHEVs are performed in 1 h intervals for the 24-h of a day All optimization problems are performed using genetic algorithms (GAs).

The outcome of the proposed optimization sets can be considered as design steps of an efficient grid-friendly parking lot of PHEVs. Ther esults indicate a reduction in real power losses and improvement in the voltage profile through the distribution line. They also show the competence of the utilized energy delivery method in making intelligent time-dependent decisions in off-peak and on-peak times for smart parkinglots.

منبع : sciencedirect.com

 

باکس دانلود
شناسه:
۲۰۲۶۹
توضیحات:
۲۶ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : PDF | مقاله اصلی آماده دانلود است
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تـــــومان
ثبت نظر
ریفریش کنید!
نظرات کاربران (۰ مورد)

هیچ نظری ثبت نشده است