مشخصات

زبان

بانک اطلاعاتی

فایل ها

توضیحات

۱۱ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : DOC | مقاله اصلی آماده دانلود است

۳۹,۰۰۰ تـــــومان

مطالب مرتبط

مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده‌ سازی تجارت الکترونیک

  • دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید ۱۹۸ نفر

تصویر translate-sme_20280 مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده‌ سازی تجارت الکترونیک

ترجمه مقاله مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده‌ سازی تجارت الکترونیک – بررسی شرکت های کوچک و متوسط

ترجمه مقاله Relative Advantage and Competitive Pressure towards Implementation of E-commerce: Overview of Small and Medium Enterprises

در این پست ترجمه مقاله مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده ‌سازی تجارت الکترونیک – بررسی شرکت های کوچک و متوسط را برای شما دوستان آماده کردیم که علاوه بر چکیده و مقدمه می توانید خود مقاله را نیز به طور رایگان دانلود نمایید.

چکیده مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده ‌سازی تجارت الکترونیک – بررسی شرکت های کوچک و متوسط :

امروزه تجارت الکترونیک و مطالعات صورت گرفته بر روی SME ها توجه بسیاری از خبرگان و دانشگاهیان را به خود جلب کرده است و علت آن هم نقش مهم SME ها در تولید درصد بالایی از درآمد ملی می باشد به همین خاطر همکاری کردن SME ها در پیشرفت اقتصادی نیاز به مطالعات بیشتری دارد تا مواردی را که بر تجارت الکترونیک در میان SME ها تاثیر دارد را مورد ارزیابی قرار دهد.

اکثر تحقیقاتی که پذیرش تجارت الکترونیک در بین SME ها را ارزیابی می کرد، بر روی شرکت ها و سازمان ها متمرکز بود در صورتی که هدف این تحقیقات بررسی پارامترهای کلیدی پذیرش تجارت الکترونیک در بین SME ها در ایالت Northern مالزی هست که شامل شهرهای Perlis، Kedah، Penang و بخش شمالی Perak می باشد. در این تحقیق فاکتورهای کلیدی مانند مزیت نسبی و فشار رقابتی را مورد بررسی قرار می دهند.

تقریبا 350 پرسشنامه در میان مدیران اجرایی صورت گرفت که از آن حدود 167 پرسشنامه برگشت داده شد و داده‌ های تحقیق به وسیله تحلیل تناوب، قابلیت اعتماد، بررسی توصیفی، نقد همبستگی و رگرسیون چندگانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده ‌سازی تجارت الکترونیک – بررسی شرکت های کوچک و متوسط و دانلود رایگان مقاله اصلی لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

مقدمه مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده ‌سازی تجارت الکترونیک – بررسی شرکت های کوچک و متوسط :

تجارت الکترونیک جهت راه‌ اندازی وب ‌سایت یک کمپانی برای به ، انجام تراکنش ‌ها و نگهداری روابط به وسیله شبکه ‌های الکترونیکی” می توان تعریف کرد. شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در دامنه گسترده ای از  کار و فعالیت ‌از مسئولان خرده ‌فروشی‌ و تجارت کنندگان کوچک گرفته تا بنگاه های چند ملیتی و سرویس‌ های حرفه ‌ای مانند بنگاه های نرم‌ افزاری که سرویس ‌های خود را در بازارهای خارجی به فروش می‌رسانند، درگیر هستند.

 چکیده انگلیسی مزیت نسبی و فشار رقابتی در پیاده ‌سازی تجارت الکترونیک – بررسی شرکت های کوچک و متوسط :

The study of SMEs and E-commerce is acquiring much attention from academicians and practitioners as SMEs play a vital role in generating vast amount of nation’s revenue at present day. Therefore, the contribution of SMEs to economic development in spite of their scarce resources needs intense and passionate study so as to examine the factors which will influence E-commerce adoption among SMEs.

Seeing that much research that examines the E-commerce adoption among SMEs and as far as this researches mainly just concentrate on large firms or organizations, this study aims to analyze the key factors of E-commerce adoption among SMEs in Northern state of Malaysia which comprise of Perlis, Kedah, Penang and Northern part of Perak. Key factors such as relative advantage and competitive pressure are specifically conducted in this research. Above and beyond, this study is conducted based on survey design and descriptive research investigation.

Approximately 350 questionnaires are distributed to CEOs or managers diversified from different sectors but only 167 questionnaires were obtained. The research data is analyzed using frequency analysis, reliability analysis, descriptive analysis, correlation analysis as well as multiple regression analysis.

منبع : sciencedirect.com

 

باکس دانلود
شناسه:
۲۰۲۸۰
توضیحات:
۱۱ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : DOC | مقاله اصلی آماده دانلود است
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تـــــومان
ثبت نظر
ریفریش کنید!
نظرات کاربران (۰ مورد)

هیچ نظری ثبت نشده است