مشخصات

زبان

بانک اطلاعاتی

فایل ها

توضیحات

۲۳ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : DOC | مقاله اصلی آماده دانلود است

۳۹,۰۰۰ تـــــومان

مطالب مرتبط

کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک

  • پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶
  • بازدید ۱۶۳ نفر

تصویر translate-facebook_20245 کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک

ترجمه مقاله کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک

ترجمه مقاله Electronic service quality of Facebook social commerce and collaborative learning

در این پست ترجمه مقاله کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک را برای شما هنر جویان عزیز آماده کردیم که علاوه بر چکیده و مقدمه می توانید خود مقاله را نیز به طور رایگان دانلود نمایید.

چکیده کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک :

مراحل پیشرفت وب 2.0 و شبکه های اجتماعی باعث ایجاد تغییر در استراتژی­ های بازاریابی در محیط کسب و کار و روش های خرید افراد شده است. با این وجود، هیچ سرویس الکترونیکی برای پشتیبانی از این پدیده با کیفیت (e-SQ) در محیط اینترنت وجود نخواهد داشت. هدف این مقاله استفاده از جنبه های مختلف e-SQ جهت اندازه گیری و ارزیابی کیفیت خدمات در شبکه های اجتماعی می باشد. که مراحل تحلیلی سلسله مراتبی (AHP) نیز در آن اجرا شده، به گفته گزارشات در رابطه با این موضوع یک پرسشنامه از 50 هنرجو که از فیس بوک استفاده می کردند، تهیه شده و سپس با استفاده از مراحل تحلیلی سلسله مراتبی فازی (FAHP)، توسط e-SQ را مورد بررسی قرار می دهد.

علاوه بر این گفته ها، میزان بازدهی آموزش های اشتراکی و الکترونیکی چندگانه در بررسی ­های سیستم e-SQ در سرویس های اجتماعی، را در میان دانشجویان شرکت کننده از کشورهای مختلف را مورد ارزیابی قرارمی دهد.

توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک و دانلود رایگان مقاله اصلی لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مقدمه کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک :

از موقعی که اینترنت به وجود آمده، تصمیم گیری ­های استفاده کنندگان و روش های خریداریشان نیز تغییر یافته است، همچنین مراحلی که در آن اطلاعات از طریق رسانه­ های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود به عنوان یک منبع مهم برای مشتریان در هنگام خرید در نظر گرفته می شود در سالهای گذشته، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و سایر شبکه­ های اجتماعی، به عنوان اصلی ترین موضوع جهانی مورد توجه قرار گرفته است، و همچنین افرادی را که در آمدهای خود را از طریق شبکه های اجتماعی به دست می آوردند در حال رشد هستند.

 چکیده انگلیسی کیفیت خدمات الکترونیکی در شبکه اجتماعی فیس بوک :

The burgeoning growth of Web 2.0 and social media (i.e., social commerce) has changed the purchase behavior of consumers and businesses’ marketing strategies. However, there are no electronic service quality (e-SQ) criteria for this new phenomenon in the Internet environment. This article aims to utilize the dimensions of e-SQ to measure the service quality of commercial activities on social media (e.g) Facebook (FB)). It also applies an analytic hierarchy process (AHP) questionnaire of 50 students who have experience of using FB ads linkage and then utilizes the fuzzy analytic hierarchy process (FAHP) to analyze the weighting of the e-SQ evaluation.

oreover, this study shows the effectiveness of collaborative learning in exploring e-SQ on social networks among participating students from different countries Additionally, the VlseKriterijumska Optimizacija I Kompromisno Resenje (VIKOR) method is used to find the optimum dimensions of e-SQ and ideal commercial activities on FBThese findings demonstrate not only the dimensions of e-SQ that Facebook users prefer and which brands are ‘liked’ by them, but also highlight the opportunity for developing new e-SQ criteria of social commerce.

منبع : sciencedirect.com

 

باکس دانلود
شناسه:
۲۰۲۴۵
توضیحات:
۲۳ صفحه | زبان : فارسی | فرمت : DOC | مقاله اصلی آماده دانلود است
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تـــــومان
ثبت نظر
ریفریش کنید!
نظرات کاربران (۰ مورد)

هیچ نظری ثبت نشده است